DAG 19 - DETTA ÅNGRAR JAG

det finns så mycket jag ångrar, egentligen. ibland ångrar jag att jag skulle vart modigare, ibland ångrar jag att jag inte gjorde det jag tänkte, jag ångrar massa pinsamma saker som hänt. men jag antar att det är det som gör oss starkare, att veta vad vi gjorde fel och göra rätt nästa gång. men ibland får man ingen andra chans. gud, jag låter som någon författare här?
men om jag går tillbaka till alla pinsamma saker som hänt mig under mitt liv, haha. ja det är ju rätt roliga minnen om man säger så!
men år 2011 har jag lovat mig själv att ändra på mig, det sista av 2010 känns det lite som om en liten del av mig blev en annan människa. det kanske ingen har märkt, men jag känner det! jag ska våga mer, och jag ska göra det som jag tänkt från första början. man måste inte alltid lyssna på vad andra tycker, det har jag lärt mig. om någon annan hatar det jag gillar mest, vem bryr sig? såklart att ibland är det bra att lyssna på tex sina kompisar, men det är inte de som bestämmer över allt, ingen annan heller för den delen. undrar lite hur konsekvenserna blir av detta, jag hoppas på positivt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0