DAG 17 - MITT FAVORITMINNE

oj! detta var nog en av de svåraste..
... (15 minuter senare)...

jag har ett favoritminne, såklart. men det vill jag helst inte skriva här liksom.

men jag har ett annat lite roligt minne också, det var när jag var väldigt liten, kanske fem år eller något. jag och anton satt ute på våran gräsmatta och lekte med puttikulor och byggde banor o.s.v. innan det hade anton lurat mig att det fanns en igelkott bakom mig och jag vände mig om och sa varvarvar?! men sen hade han såklart skojat.
några minuter senare satt vi fortfarande där och så säger anton, amanda det är en igelkott bakom dig! denna gången går jag såklart inte på det tänkte jag och säger, men anton jag går inte på det längre!
han sa okej, men det är ju sant men skyll dig själv..
kolla nu då, säger jag och vänder mig om, ungefär en cm ifrån mig sitter en jättestor igelkott!  guud va rädd jag var att den skulle sticka mig och gud va jag fick eld i baken och sprang därifrån, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0