DAG 15 - MINA DRÖMMAR

ja gud var ska man börja här?
jag drömmer om att resa mycket efter jag har gått ut gymnasiet, helst skulle jag vilja åka jorden runt eller till regnskogen! men för det måste man ju vara gaaanska rik, hehe. jag drömmer också om att leva ett lyckligt liv och hitta någon man älskar o.s.v, men det vill väl alla tror jag?
det är så mycket man drömmer om så man vet inte riktigt vad man ska skriva. några saker jag vill göra innan jag dör är iallafall hoppa fallskärm, dyka bland koraller och färgglada fiskar någonstans, ha varit i regnskogen som jag sa innan, besöka japan och äta på alla de "småvagnarna" med mat som man aldrig sett innan! det är bara några saker jag drömmer om. något som jag också alltid velat göra sen jag var i mallorca när jag var väldigt liten är att simma med delfiner, haha. jag vill vara lite sådär äventyrlig och uppleva konstiga och roliga saker! hoppas alla mina önskningar slår in någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0