UNLOCK MY EYES

kvällen igår var trevlig, dock fick vi ingen sömn, haha! vi bestämde oss för att dygna, något som jag aldrig lyckats med innan, och nu sitter jag här och inte har sovit på ungefär 30 timmar i sträck. men vi fördrev tiden genom att sjunga singstar, dansmatta till och med, "sanning-leken", äta paj, äta kärleksmums, äta chips, kolla på film och bara ligga och prata. gud, jag såg inte härlig ut där på morgonen, inte sovit en blund och inbillade mig att jag var hur pigg som helst. nu vill jag bara döööö av trötthet. drack iallafall en redbull till frukost. när mamma kom och hämtade oss berättade hon att vi skulle direkt till A6, hääärligt jag som däckar ihop snart tänkte jag. men jag följde med iallafall och fick med mig hem ett par shorts, ett par byxor och ett linne från bik bok. hittade ett väldigt fint halsband också fast hade inte med mig tillräckligt mycket pengar. måste till göteborg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0