SKRIVER LITE

vilka bloggare gillar jag, jag läser faktiskt nästan alla stora bloggar. vet inte riktigt hur många jag prenumenerar på i bloglovin. det är det som är så smidigt, att ha bloglovin särskilt om man läser många bloggar. jag läser till exempel en italiensk, en norsk, flera svenska och många engelska. de flesta engelska bloggarna är "bildbloggare" som alltid tar massa foton och lägger upp. jag började prenumenera på den italienska bloggen förra året, jag satt och läste Kenzas blogg när hon var utomlands. hon hade då träffat denna bloggerskan där och länkade henne, hon driver en modeblogg, jag kollar mest på bilderna fast läser ibland med, liksom med den norska bloggen. inte alltid så lätt att förstå norska, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0