GRÖT I FEJJAN

hur bra är inte jag, egentligen?
mamma hade gjort i ordning en skål med risgrynsgröt till mig precis, jag ställde den i micron (för den var kall) och satte på värmen, sen gick jag in i badrummet och tvättade ansiktet. när jag sen kom tillbaka tittade jag in i micron lite sådär försiktigt och upptäckte att gröten hade börjat bubbla för den var så varm. då öppnade jag micron och så kom världens bubbla och bara skvätte upp gröt i hela facet! mina kläder och golvet fick det inte lätt heller, när jag sen hade tvättat bort allt och gick in i ateljen för att äta min gröt som jag hade kvar och se på tv, då sitter anton där och undrar vad jag hade gjort.. när jag berättade det som hänt höll han på att dö av garv.. kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0