STAN

farmor och farfar har ju bott här sedan julafton. Det har varit väldigt mys. En dag så åkte vi ner till staden och handlade lite kläder och så. Då slank vi också in på torgstallet och fikade lite sådär. Tog en morotskaka och det var väldigt gott, åt dock inte upp hela så farmor sa bestämt att den ska vi ta med hem, haha.
Mamma, mormor, farmor, jag och axel var alltså nere. Vi hittade lite kläder på Axella, mest mamma och mormor men jag hitta en sak också faktiskt!
Idag var jag och mamma i borås ju och shoppade. Jag fick en nyårsklänning och massa kläder på rean hihi. Blev också ett fjädersmycke till håret äntligen! hittade för 20 kr!!! shit, kap eller vad?
Visar kanske lite sen när jag orkar vad jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0