LUCIA, BLAND ANNAT

okej nu har vi haft jättemånga framträdanden på vår lucia! I måndags hade vi tre stycken för hela skolan, alltså ett för ettorna, ett för tvåorna och ett för treorna! Sedan efter lunch så hade vi ett uppträdande nere i missionskyrkan också!
Sedan igår, tisdag, så hade vi uppträdande på skolan för allmänheten kan man säga, mamma, pappa, kusiner, mormor, morfar ja helt köret.. de betalade ju för biljetter och så! Var många föräldrar och massa andra som va där! Jag och en hel drös andra tjejer var nervösa så vi sprang genom halva skolan utan skor för att ta ut all extra energi hehe. Det funka!
Ja det blev bra iallafall, fika och allt efteråt, missade träningen men det var ju faktiskt luciaframträdande :)
Idag då, Luciaframträdande igen.. i församlingsgården! jag är helt slut! suttit med läxor nu i flera timmar också! Ja, är mycket nu i slutet...
men det gick bra.. alla framträdanden har det nog hänt någonting tror ja.. svimma hit och försvinna dit.. och ja! till och med en i publiken svimmade en gång.
I helgen var jag också i Jönköping! Äntligen är de mesta julklapparna handlade!
Nu ska jag återgå till läxor.. och kanske lite julkalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0