DAGARNA FLYGER FÖRBI

jo idag hade jag ingen skola alls, gissa varför? alla våra lektioner var inställda på grund av att niorna skulle ha besöksdag!! yes! gud va skönt jag har haft än så länge. Just nu ligger jag på en spikmatta, var längesen senast!
Kom hem 9 imorse.. hehe blev väckt typ klockan 6 i dalstorp när älsklingen skulle till skolan, men inte jaaag för jag behövde inte, göt för mig då. Fick sedan skjuts av hans pappa in till ulricehamn när han skulle till jobbet. Så jag var hemma 9. Sedan har jag pluggat matte, skrvit klart alla tal på första sidan av bladet vi fick av läraren, yes. Låg ju lite efter.
sen har jag kollat julkalendern de avsnitt som jag missat, och klockan 5 samlas vi för match borta i Falköping om jag ine minns fel. Så ganska fin dag, mycket slappa.
Fast har lite ont i huvudet nu, ska nog ta en tablett. ¨
Imorgon blir det partyyyyy är blidsberg med förfest hos en liten gosgos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0