17/8-11

idag var det den sista dagen på sommarlovet, tragiskt. man var ju nästan uppe med tuppen? hehe okej kanske inte riktigt men vaknade iallafall runt nio när oskars larm ringde på mobilen.. mmmm den är kul!
vi orkade inte gå upp så vi blev försenade och fick springa till bussen sen, snäll jag är som följde med där på morgonen känner jag, inte ätit frukost än eller något haha. undra hur man såg ut..
sedan har jag rensat lite i min garderob (dock inte kläder) hittade massa grattiskort från forntiden typ! nä men jag var iallafall ett litet dagisbarn på den tiden, åå så gulligt alla hade skrivit! sen hitta jag et kort med massa teckningar i från alla i min klass på björken (förskolan)!
sedan har jag vart fotbollsdomare idag också, duschat precis nu och imorn väntar gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0