PÅSKLOVET I TEXT OCH BILDER + GÅRDAGEN UTE I SKOGEN

jag var i bohuslän med mina kusiner

vi fick varsin snygg mössa när vi badade badtunna ute

hos elin och målade påskägg (och armen också för min del)

det spenderades mycket tid på stan på olika caféer, provade det nya Format också

det blev påskafton och jag gillade min klänning

smart idé...

gottade oss hemma hos mormor och morfar innan vi åkte till stan för att handla in mina klänningar till avslutningen och middagen

var ute och cyklade, passade på att bestiga mount everest när jag ändå var ute

och gårdagen, som egentligen inte hör till påsklovet men tar det nu ändå. hade med min kamera fast glömde att ta några kort. det finns mer fast nää de vill nog ingen se. här är vi iallafall, de tre födelsedagsbarnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0