HONEYHONEYHONEYHONEYHONEY

nu ska jag berätta läget lite här för er som vill veta. Sitter och käkar sesamkakor med kokos. Imorn har vi vandring, det kommer bli ösregn och vi ska sova i vindskydd heheh jippie! Har precis vart nere på stan och inhandlat allt som ska vara med, mat alltså. Sen köpte jag även sporttights, bra att gå i. Egentligen har vi fotbollsmatch.. samling klockan 5 men jag känner, nä det går inte, fortfarande förskyld. Köpte halstabletter som jag ska frossa i ikväll. Kanske åker ut med moppen till vistavallen och ser hur det går sen? jo kanske. Men jag ska packa lite först. Vad ska man lägga underst?!


Kommentarer
Postat av: Bella

jag stod med det dilemmat en stund också, men tillslut packade jag extrakläder längst ner ;)

2010-09-15 @ 19:52:24
URL: http://bellalicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0