TEXTENTEXTENTEXTENTEXTEN

det är fredaag! Imorn bär det av till Herrljunga för dm i pingis. Känns som om alla helger går åt till pingis tvälingar. Men inte veckan som kommer härnäst, nä! Om jag inte tar fel på datum nu (vilket skulle vara typiskt mig) så bär de 4 vännerna av till göteborg för massa shopping och bio. Och inte vilken bio som helst utan HARRY POTTER! yesyesyesyes har längtat.
Men ett litet problem är ju stålarna.. jag har kommit överens med mamma att jag ska stryka tvätten, haha men måste ha mer pengar, sen om jag inte har mer fel så är hon skyldig mig pengar för 2 månader, mmmmmmm sug på den!

På tal om massa annat, jag hade en förjävlig drömm på lov-veckan. Man kan nästan gissa vilken dag. Men jag har aldrig drömt detta förut och det var verkligen hemskt:

Nu kommer en liten berättelse.....
det började med att jag befann mig i köket hemma hos mig. Sen plingade det på dörren och en kille kom in, har aldrig sett grabben förut så måste vara en sån "hittepåperson". Iallafall så ville jag att han skulle komma med in i köket där plötsligt jag blev helt rasande och fick tag i en kniv. Sen vet jag inte hur detta hände men han stod lutad över diskhon och jag står brevid med kniven mot hans nacke! (jag är typ djävulen?) sen började han skrika och typ bad för sitt liv? men då skar jag halsen av honom och gömde huvudet i soptunnan för jag var rädd att mamma skulle märka det, så jag täckte också över det med massa skräp. (vad jag gjorde med resten av kroppen...ja vem vet)
Sen hade tydligen mamma kommit på mig och vi grälade, jag typ grät hysteriskt och skrek och hade mig.

Det var alltså min dröm.

Ända sen dess ville jag tyda den drömmen, så jag sökte på internet men hittade inget och vad gör man inte då? Jo man smsar 118800! hahha
Men tro mig svaret var klockrent, det är det som är lite äckligt..

min mobil de senaste veckorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0