HOPPAR DU, HOPPAR JAG. SKA DU MED DÅ?

ska väl berätta lite om veckan, i onsdags åkte jag med och shoppade lite i borås, i torsdags tillbringades kvällen hemma hos Amelia med en väldigt god cheesecake som hon hade bakat själv, det blev också thaimat och en hyrd film, i fredags var jag i borås ännu en gång men denna gången med min söta kusin, vi gick och shoppade lite kläder och fick till och med hem en ring som jag kanske visar sen. Mamma och pappa var i badhuset undertiden, hade verkligen inte lust att gå med dom där faktiskt med 2 lillbrorsor? hehe
Idag bär det snart av till borås för lite bio, sen ska vi tända ljus på gravar, det är ju denna dagen idag.. men sen ikväll åker moppen fram igen med elin på och vi bär av till malin för filmkväll.
Imorn blir det plugg med en viss moa salo.

ha det bra o.s.v ♥

Kommentarer
Postat av: malin

woho :D

2010-11-06 @ 13:47:40
URL: http://fuckmeroyal.blogg.se/
Postat av: moa

åååh plugg, ME LIKEY!

2010-11-06 @ 15:53:07
URL: http://msalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0