*ARG*

nu har jag pluggat och pluggat (med en liten tvpause) på den där jädra SO:n! Okej jag hoppas verkligen allt sitter nu, får be mamma att förhöra mig en andra gång sen. Jag har även börjat med kemin lite smått. Och det har äntligen gått upp för mig vad valenselektroner är för något! haha har aldrig fattat vad hon snackar om när hon står där och pratar om det.. sen kolla och sammanfattningen, och sedär! Det är elektronerna i det yttersta skalet, JÄ va jag är bra.
Sen har jag sån fruktansvärd träningsverk eftersom jag glömde stretcha igår efter pingisträningen, attans att mamma skulle hämta oss så tidigt, fick ju rusa in i duschen!

Nu är jag också arg på anton den ***** ungen!
Pappa hade vart och köpt ett helt nytt paket vindruvor (jag ääälskar vindruvor) utan kärnor ska det va också! Ja iallafall, han hade vart jag köpt ett helt nytt paket, inte ens öppnat. Jag hade gått förbi det några gånger idag och tänkte, äh jag sparar det tills senare.. sen då när det var "senare" efter jag pluggat gissa vad som inte finns kvar? Han har vart och käkat upp HELA JÄDRA PAKETET!!!!
Jag klarar inte mer av denna dagen...
känner mig lite såhär just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0