SCHOOOOOLTRIPP

idag har jag vart på skolresa med småttingarna till Mösseberg och barnens hus i Tidaholm! Hade inte vart där sen jag var åtta år så fick leka av mig lite om man kan säga så, haha. Alla är så gulliga och vill hålla i haden vart man än går så jag har alltid händerna fulla.
Är ganska slut nu när jag kommit hem igen till mormor och morfar, igår spela jag fotboll varenda rast! Blev så jäääävla varm så jag tror jag dog...
första dagen (i måndags) fick vi åka och hälsa på varandra i deras hus (förskoleklassen). Så ick vi ut på en promenad så hittade Cornelia en liten snigel i en snäcka och tog upp den och tänkte stoppa den i fickan! Så jag vände mig om och frågade vad hon skulle ta med sig, så sa hon: Jag hittade en snigel, jag ska ta med mig den hem! Så sa jag: men du kan ju inte stoppa en snigel i fickan? eller? så sa hon: jo, jag har massa sånna sniglar hemma, alla kryper på mitt nattduksbord! hahaha... undra hur det ser ut i hennes rum?
Dom säger så roliga saker hela tiden så man kan inte hålla sig för skratt. Men orkar inte skriva några mer idag, min kamera är slut på batteri nu men imorn kommer jag ju hem och då kommer bilder från Bohuslän också.
Klockan 8 börjar två avsnitt av Ghost Whisperer som jag måste se! (as bra)

synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0