EN DAG PÅ MARKNADEN!



Idag var det meningen att jag skulle gå med Elin till stan för det var marknad, men stackare blev sjuk och hade ont i halsen så jag gick ner med Amelia och Moa istället.
Vi fikade på torgstallet i säkert en timme, jag drack bara en Chai Latte! Mummms
Sen hittade jag det efterlängtade nagellacket jag letat efter, ljusblått! yey asså
Sen var det ett jätte fint typ mild gul på Lindex men det får bli nästa gång.

Har gjort om headern och bloggen lite nu också, det ända jag stör mig väldigt mycket på är att namnet
Amanda Friberg WELCOME TO MY LIFE står I HEADERN! det är bara ivägen och jag vet inte hur jag ska få bort det :(
Någon som är bra på sånt ? skulle bli tacksam.


NY BRA LÅT
(börjar efter typ 8 sek)

Kommentarer
Postat av: malin

gå in på inställningar -> blogg sen sudda ut bloggnamn och beskrivning och spara så försvinner det :)

2010-05-08 @ 17:10:28
URL: http://fuckmeroyal.blogg.se/
Postat av: sv

tack Malin!

Fast det står att man måste ha ett bloggnamn, fast skrev bara en punkt så det syns inte ändå :)

2010-05-08 @ 19:27:54
Postat av: malin

aha, jo jag kollade nu. Jag har lagt in en hexkod som gör att blogg namnet inte syns :)

2010-05-09 @ 19:20:23
URL: http://fuckmeroyal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0