VARFÖR INTE SALEM ?

Åå fan! Salem skulle ju vunnit! Jag var nästan säker på det när tittarnas resultat skulle komma.
Men Annas låt är inte jätte dålig, fast jag tyckte inte att det var en sån låt vi skulle skicka till eurovision.
Så igår var jag lite smått sur. Jaja, idag är jag uppe tidigt precis som igår bara för axel spelar hard rock halleluja på högsta volym utanför mitt rum..
Fan va arg jag blir!
Skit samma jag skulle ändå upp för vi skulle gratulera anton som fyller 12 år idag!

grattiiiiiss !

Kommentarer
Postat av: Maria Nilsson

Jag är typ överlycklig över att han inte vann, hade varit pinsamt att skicka en så dålig låt till Eurovision!

2010-03-14 @ 12:44:15
URL: http://mariaelsahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0