GOOD MORNING

Slänger in ett litet inlägg innan jag går till skolan idag, har aldrig hänt tidigare så.
Klockan är nu 06.53 och Elin kommer väl inom en kvart skulle jag tro. Idag blir det fysik på morgonen, ska öva till någon talkshow eller så precis som vi har gjort på engelskan fast med fysik.. ehh ja.
Sen sista lektionen blir aroebic eller hur sjutton det stavas!
Har inte fått reda på vad det blir där än.
Igår var jag duktigt btw! Nu ska jag skryta lite (a)
Jag var på fotbollsträning! Efter det sprang jag på våran träningsmaskin hemma. 5.7 km i 15 min och brände 110 kalorier! De ni!
Sen provade jag att lyfta hantlar (heter det så?) i typ 10 min.
jaa.. ska nog ner till hallen och vänta på elin nu!

good bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0