FÖRSTA!

Tjooobre!
idag har amanda vart duktig och tränat fotboll för första gånger iår, ute!
kallt men skoj. Idag förövrigt på hemkunskapsprovet gick det mycket bättre än jag tordde! Men bara för att jag säger det kommer jag säkert bara få G.. ehhh
sen gjorde vi kolakakaaaaa det var gooottt!
idag har jag också spelat piano, och för första gången iår oxå så har jag bara legat i min säng och lyssnat på musik och bara tagit det lugnt :o
Det är inte varje dag amanda friberg gör detta, nej! haha jaja..
har så sjukt ont i höften efter träningen vet inte vad det är.. :s men en rolig sak är! Jag har hittat en asss snygg moppe! YES YES YES
inte för att jag vet om vi hinner köpa den innan någon annan gör det men.. ska försöka! det var ifs begagnad men hade inte använts många gånger och såg up en en sprillans ny! Hjälm och lås ingår så jävlar vad jag vill ha den!
(bara så alla vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0