LOLLIPOP



gjort en ny header äntligen, tycks?
var så trött på den andra så, orkar nog inte lägga upp några bilder mer idag, imorn blir det troligtvis Liseberg (längesen?) hehe. Hoppas på stjärnvinst!!!!
Nä men ska nog satsa på att åka tror jag, ååh jag kan aldrig få nog av liseberg asså. Och om det inte blir det imorn kommer troligtvis familjen Hjalmarsson hit på middag? något pappa hittat på att alla ska få göra varsin maträtt? eller jag kanske har fattat det fel, man vet ju aldrig. Det blir nog bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahha, du är såå söt^^

Vi ska åka mycket i morgon och om det börjar att ösregna så åker vi hem till er och lagar mat! Jag är bäst på att göra det! ;)

2010-07-31 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0