1 JULI



Konfa idag igen, imorn ska vi ta foto av oss allihopa! det betyder att vi kommer få gå upp ännu tidigare usch.
Idag har jag och Elin bakat (hmm undra vad) haha ni får veta imorn på konfan men jag lovar att det blir gott!
Åå inatt asså, jag vaknade klockan 4 ungefär av att jag inte kunde andas, har ju astma men såhär har det ite vart på jättelänge! Jag sprang ner och försökte hitta min medicin men hitta ingen! väckte mamma och pappa, slutade med att jag och pappa fick åka till mormor och morfar i rångedala och hämta min morbrors medicin och låna den! det var jätte obehagligt att bara sitta och verkligen fick kämpa för att få in luft! då var klockan runt halv 5 så idag har jag vart jätte trött!

men nu ska jag nog ut i solen lite!
förresten, tack för en kul kväll igår! :)

Kommentarer
Postat av: Mannos

sv: fin blogg du hade..

2010-07-02 @ 19:08:21
URL: http://mannos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0