PINGISLÄGER I VÄRMLAND IMORGON



Idag har jag vart i slalombacken, men har inte åkt något jag har stått liftvakt med pappa. Vi stod i den lilla liften och hjälpte de små barnen att komma på liften. Det var inte alls svårt. Alla var ju så gulliga när dom skulle åka för första gången. Men det va ju inte världens grej att stå där i 4 timmar och frysa röven av sig! När jag kom hem kände jag varken fötterna eller händerna. Mamma hade satt på bastun som vi gick in i direkt. Sen har jag ägnat kvällen åt att packa saker tills imorn då åker jag nämligen till värmland! 4 dagar ska jag vara där och träna pingis. Jag har lovat mig själv att inte äta godis "nyårslöfte" får se hur det går asså...
Jag ska iaf a kul och träna skiten ur mig själv, så är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0