ONSDAGEN 13 JANUARI 2010



I helgen blir det seriespel i pingis, men får hoppas att man vinner många matcher eftersom jag tränat så mycket det sista. Sen har vi också söderspelen och pingismatcher i trollhättan på g. Detta året blir det mycket mera tävlingar har jag och elin bestämt! Vi ska verkligen satsa och vinna! Får väl se hur det går med det.
Idag var en vääldigt seg dag, bara när vi slutade dagen blev det plötsligt bättre :D
Imorn har killarna kemi så de flesta tjejerna i klassen drar ner och käkar kinamat på stan! MUMS! Även om det inte va längesen jag gjorde det sist (a)
Klockan är just nu 19.19 och jag känner mig faktiskt väldigt trött.. ska nog lägga mig tidigt idag, fast först måste jag kunna min tyskaläxa tills imorn, bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0