MUMMMMMS



Just nu sitter jag och äter upp resterna av min chokladtomte som jag inte hunnit äta upp än, men sen har jag ju lovat mig själv (nyårslöfte) att jag inte ska äta godis mer och det har jag tänkt hålla!
Idag för övrigt var det väldigt chill dag i skolan, bara 3 lektioner. Slöjd, svenska och bild. Sen slutade vi klockan 1! Efter det skulle jag med jakob hem till vegby och bussen gick inte förrän typ tio i 2 så jag jakob och erik gick ner till ica och köpte.. ehm munkar xD
Sen iaf tillbringades kvällen där tills pappa hämtade mig vid 11. Så nu sitter jag här, imorn ska jag till kära mormor och morfar. Senare på kvällen blir det skräckis hos elin!

 Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0