FRILUFTSDAG

Idag fick jag en timme sovmorgon till klockan 7.  Det var nämligen friluftsdag och jag var i slalombacken och åkte snowboard. Jag hade inte gjort det på typ ett år så det var väldigt svårt i början men jag vande mig snabbt. Det var faktiskt inte så många i backen av 8orna fast ganska många ändå.
Vi blev förvånade av att backen stängde klockan 4 istället för klockan 5. Men precis innan det va slut fick jag och Chey för oss att vi skulle byta så hon skulle åka snowboard och jag skidor. Jag fick inte på mig hennes pjäxor så jag satt i backen undertiden hon fick prova min snowboard. Det va nästan dagens när hon skulle ställa sig upp för hon klarade det verkligen inte och ramlade efter 1m ;)
Haha men det var duktigt ändå Chey för att va första gången x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0