STÄDPATRULLEN



Igår kom farmor och farfar hit från Bohuslän och sov över tills idag. Jag var tvungen att städa mitt rum, eller hela övervåningen faktiskt så kommer snälla farmor och hjälper mig med allt! Jag skojar inte vi dammade precis allt på typ timma. Annars skulle det väl tagit hela kvällen så det va skönt.
Idag har jag och anton tittat på hela Mulan 1 på youtube. haha jag upptäckte att man kunde kolla på hela filmer i part 1, 2, 3 o.s.v så jag och anton satte oss med sackosäck och filar inne i datarummet.
Nu förövrigt ska jag träna om 40 min. Och imorn blir det backen med elin och chey :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är stolt över dig mannen :)

2010-02-18 @ 14:36:18
URL: http://elinjosefinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0