LITE DITT OCH DATT OM LIVET JUST NU

Jag sitter och skriver stödord till min SO redovisning imorgon, jag önskar mig själv och våran grupp lycka till, hehe.
Har sett att väldigt många börjat med det där 30 dagars skrivandet, jag tycker faktiskt det är kul att läsa! Så fortsätt med det alla som gör det, jag själv vet nog inte om jag orkar, inte just nu iallafall. Ska nog öva lite på engelskan om Michael Jackson sen också, fast den kan jag nog ganska bra. Liksom 2 redovisningar på en dag?! skönt det kommer bli att få det överstökat sen.
Förresten, någon mer än jag som har grovpanik över musiken och redovsa sin låt? Jag vet inte om jag pallar, det är verkligen jättesvårt för någon som inte "gillar" eller vågar att sjunga över huvudtaget, okej visst jag sjunger men det brukar inte va sådär seriöst. Men jag VILL JU! Men sen kommer jag inte våga säkert. Usch..
Jag åt sushi precis, mamma var och köpte det på ica, mums så gott det äär! Förövrigt så har jag köpt min första julklapp, wooohoo! haha nä men var i leksaksaffärn så fick axel gå omkring och välja lite saker, så typiskt han att gå direkt till alla stooora grejer som kostar typ 500:- och säga: Deeeet vill jag haaaaa! Man står ju där med sin lilla plånbok och ser frågande ut och bara: okeeeej? och hur hade du tänkt att jag skulle ha råd med det?
jaja, nu har jag köpt iallafall, undra om det är något bra på tv ikväll, just nu är det ju julkalendern som gäller för min del, haha *big fan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0