DAG 6 - MIN DAG

passande dag för just denna punkten säger jag! självaste julafton!
min dag började med att jag vaknade av två stycken lillbrorsor (som alltid) sen gick vi ner och fick öppna ett paket i strumpan som vi alltid gör på morgonen, där fick jag en ring. sedan åt vi julfrukost och gjorde oss iordning och så bar det iväg till mormor och morfar. där åt vi julmat och kollade på kalle anka, men mitt i kalle anka så kom tomten! och morfar var puts väck som vanligt, haha!
det blev julklappsutdelning och jag är mycket nöjd! speciellt med min fiiiina nya mobil. det blev fika och sen åkte vi iväg igen till min farbror polisen och firade vidare där. det blev mat igen och sedan kom en till tomte. vi delade ut klapparna och där va jag även mycket nöjd. framåt kvällen spelade vi ett spel, när och fjärran som det va cd till tv:n och sånt. tjejerna vann såklart även om jag inte kunde bidra med så mycket, hehe.
det var en väldigt mysig julafton iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0