DAG 13 - DEN HÄR VECKAN

Japp. I måndags var jag i borås och köpte min nyårsklänning samt nya skor. det tog låång tid eftersom jag va tvungen att kolla igenom precis alla klädaffärer och prova allting. i den sista hittade jag den, visst är det typiskt? ja i tisdags började vårat pingisträningsläger klockan 10 på morgonen och höll på tills ungefär halv fem tror jag. efter det åkte jag hem och halv 7 åkte jag tillbaka till stenbock för att träna volleyboll! skojskoj
i onsdags var jag hemma, skulle egentligen tränat i sjömarken men det blev inställt. Istället åkte jag till backen och åkte pulka med några från 9G, fort gick det! sen hade vi mysmys med grillning.
i torsdags, igår då, dåå städade jag för idag kommer tjocka släkten! de kommer väl runt 4 tiden och jag ska dra till viktoria klockan 6 och sen vidare till amelia. dit kommer lite folk. så jag håller på att tagga och göra iordning lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0