DAG 1 - OM MIG SJÄLV

okej vi kör på den första listan nu.

Jag börjar som alla andra, jag heter Amanda Anna Marie Friberg och bor i den lilla staden Ulricehamn. Jag är äldst av 3 syskon, jag har två lillebröder som jag tycker mycket om även om de driver mig vansinnig ibland. Men de flesta skulle nog bli mer arga än vad jag brukar bli.. man kan säga att jag har rätt bra tålamod faktiskt. En annan grej, haha jag kan aldrig sitta still. Fast undantag är när jag ser på film eller sitter i bilen, man skulle kunna tro att jag är en stenstaty.
Jag har väldigt svårt för att tänka positvit, det är en negativ sak med mig. Men jag jobbar på det kan man säga, mental träning alltså.
Jag tränar pingis och fotboll, nu även har jag tränat tre gånger volleyboll också, detta har jag inte sagt till någon men jag funderar på att kanske börja på det. För jag tycker faktiskt det är kul! Även om man ibland får sjukt ont. Fast jag antar att det bara är i början, sen är jag inte själv där heller eftersom malin troligtvis ska börja med. Men det får vi se som sagt.
jaa vad kan amn berätta, jag föddes 12 april 1995 så jag är ett aprilbarn som många andra. Jag har haft jättesvårt att bestämma mig vilken linje eller vilket gymnasium jag ska gå jättelänge. Men jag tror att jag har bestämt mig nu, det får bli tingsholm samhäll inriktning media (fast inte helt säker på inriktningen än)
Sen kommer jag att välja till "extraidrott" eller vad det heter, pingis då.
Något jag gillar mycket är mina kompisar och min familj.
Jag älskar gröt och hostmedicin, haha ja det är 2 saker ni kanske inte visste. En annan kul grej är att jag har över 40st halsband hemma..
Jag älskar sommaren och vintern även om de är två helt olika saker. Jag gillar inte riktigt det där mittimellan, hösten och våren. Det kan lika gärna va jävligt kallt eller jävligt varmt, det är min åsikt!
Det finns miljontals saker mer att berätta men nu har ni lite kortfattat.

Dag 01 - Om dig själv                                                               
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0