TURKIET/5

ÅÅH stränderna! älskarT
det var härliga dagar vi hade, det gick knappt att stå i den heta sanden i 1s utan att typ bränna ihjäl sig!
Och vågrna! SHIT det var nästan surfingvågor några dagar, bilderna i vattnet (lite längre ner) ser man inte hur jävla stora dom är, jag stod på stranden och gick ut i vattnet ungefär 5 meter, det kommer en jätte våg, jag kunde inte hålla mig kvar, jag SLUNGADES bakåt 3m! asså jävlar, hahahha
Tänk Axel? liten plutt som kommer och ska i vattnet, JAG flög! axel slungades bakåt som en liten vante! hahah
men oj va kul det va, även om man fick en del kallsupar..och saltvatten i näsan..

VISSA BILDER ÄR VATTNET LJUSARE, DOM ÄR TAGNA MITT PÅ DAN DÅ SOLEN SKINER SOM MEST. VET INTE VARFÖR VATTNET SER UT SOM DET GÖR PÅ DE ANDRA BILDERNA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0