FOOTBALL!

Tjena mittbena!
Idag var det fotboll i skolan och ska bara berätta att vi kom 2a av alla klasser och det skillde bara 1 poäng från förstaplatsen! Det är lite surt så jag vet. Jag satte iaf 2 mål, hyfsat bra :)
Negativa saker idag: har fått ont i höften så fick halta ända hem, haft ont i magen hela dan och fick världens astmaanfall så bara låg och typ kunde inte andas och skakade som fan! Usch har aldrig vart så mycket innan.. svimmade nästan ju!

Sen lite senare på kvällen gick jag och tjejorna ut och åt på thai! Blev mätt som en plätt direkt.. konstigt?
Vi gick iallafall till Amelia och kollade på en film som egentligen skulle vara en komedi men som var sorglig! Vissa grät andra inte, ska inte nämna namn, haha!

Sen har jag tittat genom lite gamla bilder, kolla in hetingarna på klassbollen 2007!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0