CARRO@AMANDA

(GAMMAL BILD FRÅN JUL) HADE INGEN ANNAN PÅ MIG OCH CARRO!


Tjooobre!
Nu har vi kalas hemma hos mig för MIG! haha
jupp har fått massa pengar (kan jag behöva) !
Sen igår hade pappa vart i Göteborg och kollat på moppen vi kanske skulle köpa. Så hämtade han mig i vegby och så frågade jag hur det gick med moppen? Så sa han att hon hade höjt priset på den så det blev inget..
Dagen efter (idag) så bad han mig att komma ut i garaget och hjälpa honom med en låda som jag skulle lyfta. Så öppnar han garageporten och där står den! MIN MOPPPE!! Fan va glad jag blev :D
Ni skulle sett minen jag fick, munnen stod helt öppen haha!

Nu iallafall sitter jag och Carro här vid datan och ?? jaa.. vi gör inte så mycket. Har precis ätit pajjjj
ska dra nu iallafall så hörs senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0