TILLBAKA

Tillbaka från Stockholm! Det har vart väldligt kul om man inte tittar på resultaten i pingisen..
Vi bodde på ett vandrarhem, och om någon vill veta så var det massa utlänningar som bodde där med som pratatade typ italienska. Man fatta nada asså, jag tror dom sa hej ett antal gånger till oss och glodde som in i! Lite läskigt. haha. Men sen då, pingisen. Första dagen spelade vi mot 3 st lag. Då fick jag hoppa över 2 gånger. Och nästa dag spelade vi mot 2 lag, då spelade jag hela tiden och lyckades vinna 1 match! *stolt*
Resten spela jag väl ganska bra ändå :)
Bilder kommer snart förresten, och jag tänkte att jag skulle göra ett videoklipp med lite bilder och filmer oxå. Får se hur det går, men jag ska göra mitt bästa och om det går åt pipan så får jag väl ta hjälp av min morbror eller farbror tror jag :)

Nu förresten är det måndag och jag ska iväg och praoa på skattskistan (mitt gamla dagis)

Hare bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0