VÅRAN DATA ÄR FORTFARANDE SÖNDER.

Och jag hatar det! Nu sitter jag nere i källaren igen, kan inte lägga in några bilder förrän vi har köpt en ny skärm till datan. Den förra som var sönder nu är inne på lagning..
men dröjer 2 veckor! Så pappa köper nog en ny ist :)
Idag ska jag för övrigt gå på fotbollsavslutning, vi ska bowla i bowlinghallen. Woho!
Haha tycker jag faktiskt är roligt :)
Men nu sitter jag här och är ensam hemma för Anton är iväg och spelar pingis och alla andra följde med :D As gött säger jag !

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, det är sååå rätt åt dig :D ;)

bara för att du är databeroende ;)

hahah, varför känner jag mig elak nu? :P

pussokram på dig iaf kuss <33

2009-10-19 @ 16:09:10
Postat av: sv:

haha jag? databeroende? (a) du måste ha drömt ;)

Puss på diig med <33

2009-10-20 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0