INGEN PINGISTRÄNING IDAG.. BARA PLUGG!


Dagen började med idrott, antingen höjdhopp eller badminton. Jag valde höjdhopp först eftersom jag inte hade hoppat på ganska länge. Senste rekordet var väl 1.25 :)
Men mattan vi hoppade på var så hård så man fick ont i huvudet! Vi bytte till badminton för där inträffade det inga skador. ^^
Det blev ingen träning idag för imorn har jag tyska prov som är assssss svårt! Sitter fortfarande och pluggar och pluggar och puggar. SUGER! Men jag gör mitt bästa.
På ta om prov, vi fick tillbaka matte provet idag, jag hade tänkt mig IG men fick en liten chock när jag fick VG! Då var jag väldigt stolt över mig själv (a)



Idag när jag kom hem hade lilla Axel tappat sin femte tand! Så gulligt ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0