DEN LÅNGA TORSDAGEN AVKLARAD!

Torsdagar är alltid värst! Har nog 6 lektioner om jag inte minns fel, sen efter skolan tränar vi pingis till klockan halv 5, sen drar vi ner til stan och käkar för att sen gå tillbaka till skolan och träna ett pass till från halv 7- halv 9. Denna gången blev det jag och Elin som övertalade Vickan för att äta på Jennys thai. Mmmm! Gott som ***
Nu sitter jag bara här hemma och funderar på när jag ska spva för är rätt så trött. Sen är det ju bara fredagen kvar i skolan och sen klockan 5 drar Jag, Elin, Vickan, Sandra och Elin upp till våran kära huvudstad Stockholm igen! Pingis vare ofc.
Sen är det ju dessutom höstlov veckan efter som inkluderar Halloween och skräckfilmer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0