DAGENS



Idag va det måndag igen och man går som vanligt till skolan. Första lektionen var SO och vi fick tillbaka våra prov som vi hade gjort hemma, fick VG+ så är väl hyfsat nöjd, fast man hade ju hoppats på MVG ;)
Sen fortsatte dagen bara, fick se på 2 filmer kunde jag berätta då och det va de 2 första lektionerna när man var som tröttast. Va uppe länge igår, kolla på wallander.
Och sista lektionen blev inställd, hemkunskap! Och på köpet blev min pianolektion oxå inställd bara för det ^^

Skulle oxå berätta att jag och Elin såg en grymt bra skräckis i lördags, kommer inte ihåg va den hette men den va faktiskt riktigt läskig. Längtar oxå till halloween då jag, Elin, Vickan och Chey ska sova här och se på SAW 4 och 5 :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0