SÖNDAG, SKOLA IMÅRRN

I fredags va jag på spa i Liared, det är något alla måste prova kan ja säga. Men det va lite kul eftersom det åskade så mkt så att strömmen gick. I lördags var alla UIFK:are ute på vistavallen för att gå en "parad". Sen var det match, men jag, Elin och Amelia åkte hem istället. Men hörde sen att dom tydligen förlorade.. Idag vaknade jag klockan 7 på morgonen. Usch säger bara bara, men som tur va somnade jag om igen och vaknade inte förrän ganska sent. Men då va ja så trött att ja bara låg i min säng och tittade på film. Sen mådde jag inte så bra, så tänkte att om jag tränade fotboll skulle det bli bättre, och jaa ibland har man rätt :D

Nu mår ja prima och ska ner och duscha nu så ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0