ONSDAG

Tjo, känns som om jag har fotbollsträningar och matcher varenda dag nu.. Igår spelade jag aa.. ähh vill inte ens nämna det. Och idag tränade vi igen. Men varför går det bra på träningarna men inte på matcherna? En fråga bara. Jag stör mig lite på det. Men annars har dagen vart bra. Sovmorgon och sånt. Imårrn blir det thai på hålet. MUMS! Och fick veta att våran elevens val är inställt nästa vecka + att kemin vi har precis innan är det halvklass och killarna som har det, så vi kommer sluta jätte tidigt! Yey.
Har precis ätit pizza oxå, träffade Vickan nere där efter träningen.. haha litet sammanträffande.
Nä, men jag ska dra och duscha nu !

HÖRES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0