Vilken dag ;O ^^

__________________________________________________________________________________ Denna morgonen vaknade jag och mitt hår såg ut såhär :O haha Men idag hade vi sovmorgon oxå ^^ Såå gött. I skolan började vi med data, sen va det svenska och massa annat :P Sist hade alla 7:or elevens val, mitt val är då idrott :D Sen åkte jag hem med Moa. Efter en stund kom Vickan och Elin, då jade vi bestämt att vi skulle se på en skräckfilm. Så jag tog fram en film som hette ghost town som jag trodde va en skräckfilm.. haha så fel vi hade ! Den va as tråkig så alla somnade i min säng ;O Typ när filmen va slut vaknade vi och upptäckte att klockan va 5 ! Och vi som skulle till backen klockan 6 och åka snowboard :P Men iaf.. vi kom iväg sen, det va kuuul x) bara det att jag har skit ont i min svanskota :S Hoppas det går över tills imårrn.. Då blir det backen igen ! Jippie :D + att vi får sovmorgon ^^ Men nu ska jag nog gå och duscha. Hejdå alla, och ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0