Pappas födelsedag




Söndag 8/3 2009

Pappas födelsedag då, började med att vi fick gå upp tidigt.. För att ge presenter. Sen skulle Anton spela pingismatcher. Så då fick vi åka hit och dit x) hehe
Men iaf, efter allt det där åkte vi in till Borås och åt på Kina Town. Det va mumma ^^
Sen va det så att min kusin spelade ishockeymatch i Borås oxå, så vi åkte till ishallen och kollade lite på det oxå. Sen va klockan faktiskt ganska mkt så vi åkte hem . Sen va det söndag oxå och skola nästa dag -_-
Men problemet va ju att jag hade inte läst min svenska läxa.. som vi skulle läsa i 1 timme. (hade hunnit läsa 20 min) Så då satte jag mig med den boken.. som jag inte fattar ett skit av, så det va lite långtråkigt..

Men men.. Rolig dag iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0