Övernattning hos Sötan :*

 



Denna dagen har varit bäst !

Först följde jag och Elin med hem till moa för vi skulle besämma va vi skulle ha på våran idrottslektion.
När vi va klara med det så skulle vi träffa Mela och Vickan nere på Ica. Där skulle vi handla frukt till våran fruktsallad. Mums ^^
Sen när vi handlat klart så hämtade Moas mamma oss och åkte hem till henne för att käka tacos. Gottigottgott ^^
Där kom jag och Mela på dom bästa skämten någonsin ! haha xD  När vi sen skulle gå till Moas pappas lägenhet så fick vi det värsta skrattanfallet i världshistorien ! Har ALDRIG skrattat så mkt i hela mitt liv, och ni känner ju mig.. ;O
Vi låg ner på golvet och bara gapflabbade i säkert 10 min ! Minst =D
Men vi kom igång med fruktsalladen iaf, det va jätte gott ^^ Glass blev det till oxå + choklad.
Sen satt va bara och snackade, men när klockan va typ 11 elr lite senare gick mela och Vickan hem. Men jag och Elin skulle stanna kvar och sova där. Så vi gick och la oss och tittade på film. Ingen skräckfilm denna gången :O Fast igentligen skulle det blivit det. Men det blev en romantisk istället. Som vi inte ens hann och se klart på x) För vi somnade. 
 
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0