Friluftsdag

 


Idag va jag i backen hela dan :D
Det va snowboard igen då. As kul verkligen !  Det va oxå andra gången vi hade friluftsdag, båda i backen ofc ;)
Synd bara att det va några som skadade sig.. "/
Men jag åkte med Mela, Moa, Chey, Elin, Vickan och Lovisa åkte lite med oss oxå :)
Sen var det fika och mat, som vanligt hamburgare och kaka efter.
jag och chey stannade kvar till typ halv 5. Alla andra åkte typ vid halv 3  eller halv 4.  Men det jobbigaste va när jag kom hem och va helt sluuut verkligen, jag hade ju ingen nyckel hem elr något, så jag trodde ju att alla va hemma, men nää ingen hemma och ingen svarar i telefonnen. Jag ringer till mammas mobil, mammas jobb, pappas mobil och pappas jobb och Antons mobil men nepp fortfarande ingen som svarar så Elin fick bli min räddning. hihi ^^ Så jag gick väl till henne och fick va där tills mamma kom hem. Men vi hade kul ändå ;)  Men sen kom vi på att vi skulle ha pingisträning klockan halv 7. och mamma kom hem typ klockan 6... så jag fick as brottom att springa hem, packa klä på mig träningskläder och hela köret. hehe AAja vi kom iväg iallafall. Dagen va suuper bara att det va liite stressigt ^^

Ha det ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0