Fredagen i Mars :D





Idag Skolan =   -.-       Efter skolan = :D

Idag stack jag Elin och Vickan ner till stan och käka pirre ;) Det var efterlängtat eftersom igår kväll åt jag ingen kvällsmat och typ ingen frukost, sen var det soppa i skolan så gissa om vi åt !
Sen drog vi och köpte lite godis till kvällen (fast jag hade bara 8 kr så jag åt upp allt på en gång) x)
Iaf.. jag och Elin satt och väntade på att Elins mamma skulle hämta oss i typ 30 min, då kom en från tidningen och frågade massa frågor om vi spelade instrument och det gjorde ju jag då, eftersom Elin inte spelar. Så jag kommer nog förmodligen i tidningen någon dag framöver ^^
Som sagt.. vi satt och väntade och ringde flera gånger fast det slutade med att vi fick gå hem... "(
Sen var det bara att börja att städa, vi ska ha kalas imårrn för pappa och brorshan x) Aao blev klar ganska snabbt ändå =D Så drog iväg med Chey och kollade handboll. Dom vann inte men spelade bra ändå (gämfört med mig ;O) heee


Aja det va min dag ! Ha det braaa

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0