SEEEEEEEEGT

Tjoo!
Har haft väldigt mycket att göra på sista tiden, massa onödiga saker så har inte orkat att lägga in nytt. Jag var ju i Bohuslän i helgen. Kommer att ladda upp bilder på det senare när vårt internet inte är så segt som nu. Erik vann ju idol btw! Vääldigt glad över detta. I tisdags hade vi också handbollsdag. Killarna ägde ju skiten och tjejerna gick det kanske lite sämre för, men jag klagar inte. Vi var bara en som spelade handboll i vårat lag, Moa. Vi vann faktiskt 3 matcher och 5:a av alla tjejer. Sammanlagt med killarna kom vi då 3:a av alla 7 klasser. Hyfsat bra iaf. Idag har några i klassen vart funktionärer och dömt volleyboll matcher. Först fattade man inte reglerna alls men man fick hjälp av de som spelade volleyboll som stog och dömde undertiden vi räknade poängen. Fick oxå trycka på den knappen där det låter högt i hela hallen. Det var väldigt skoj till en början men efter att ha dömt, tryckt, räknat poäng, skrivit och bara suttit blev det liiite långtråkigt. Men jag är assss glad att vi slapp lektioner :D
Sen var det ganska roligt att kolla på när lärarna spelade mot de vinnande laget. Haha säger jag bara! Imorn ska jag, Elin och Vickan om hon är frisk lära de små sjuorna hur man spelar riktig pingis ;) haha slipper lite lektion på morgonen imorn med då.

Sen får vi ju inte glömma skolavslutningen på fredag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0