Födelsedagsfirande med dom bästa!




Idag efter skolan hade Elin och Mela planerat något till mig, Moa och Vickan. Vi hade ju fyllt år så dom sa att vi skulle ha vita tröjor och jeans på oss. Så vi fick först gå ner till stan och sen till melas pappas lägenhet. Där fick vi veta att vi skulle fotograferas nere i stan. Men en sån proffskamera! Så vi fick sminka oss och aa.. platta håret. Innan vi gick ner fick vi varsitt påskägg med godis av Mela. Yey! haha. Sen bar det av ner till stan vi gick in där och fick gå upp en våning för att ta korten. Det va as kul! Vi låg på varandra haha, jag tror de flesta korten blev bra. Annars spelar det ingen roll, det va jättekul iaf. Sen blev vi bjudna på glass. Och efter det gick vi till thai restaurangen. Där åt ja kycklingspett och jordnötssås. Mums! Vi bestämde oss sen för att vi skulle hyra film, så vi gick till hemmakväll och hyrde två filmer. En skräck och en annan... aa vet inte va jag ska säga om den. Men vi gick tillbaka till Mela och såg på dom. Skräcken va helt klart bäst! Det va den största dissen jag någonsin sett.  Vi åkte hem ungefär halv 11. Sen tror ja jag somnade för jag kommer inte ihåg något mer xD

Tack för dagen, den var bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0