TORSDAG

Idag började det med att vi fick läsa i typ 50 min. Sen var det friskvård med Kent igen. Då blev det rygby, då tänkte man YES! Fast aa.. det va roligare när det bara va tjejer (a) Och eftersom Kent sa att tjejerna inte kunde tackla ner killarna fick vi springa runt hela skolan för det -.- Och direkt efter det va det fysikprov jag tror det gick ganska hyfsat. Sen fick vi sluta typ 1 timma tidigare för engelskan blev inställd så fick fick börja tyskan tidigare. :D Så gick man hem med Elin och Moa, vi sjöng på DJ frysbox. haha. Igår tränade vi fotboll på gräs för första gången detta året. Bara en sak som man kunde berätta. ^^

Nu ska jag (kanske) läsa min svenska läxa. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0