Today, wednesday

Hej alla !
Idag vaknade jag på morgonen klockan 10 ungefär -.-  för att vissa bröder bara är föör jobbiga..
Men sen kom mina kusiner och mormor och morfar hit och fikade. Jaa... jag försökte lära Johanna att spela piano x)
Sen iaf skulle vi gå och hämta våra pass på polisstationen. Bara för att jag längtar till CYPERN ! :D:D
Där fick vi ta kort och skriva i massa grejor.. Efter det satte jag mig vid datan igen och chattade med folk. Elin verkade ha tråkigt så on kom upp en stund, vi hade skojj ;) Vi ringde LL och hittade en "bra" låt.
Sen var det fotbollsträning klockan 5. Nu är klockan exakt 19.13 så ska ner och duscha nu.

Synes ! :*

Kommentarer
Postat av: SOFIA :)

haha, LL :) fattar nog vad du menar ;)

2009-04-18 @ 09:45:24
URL: http://sofiasoderkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0